Hepsiburada, 3 yılı aşkın süredir CEO’luk görevini yürüten Nilhan Onal Gökçetekin’in, görevini 1 Temmuz 2026 itibarıyla şirket içinden yetişecek yeni liderlere devredeceğini duyurdu. Şirket tarafından yapılan açıklamada, bunun ani bir ayrılık değil, planlı ve kademeli bir liderlik geçiş süreci olduğu özellikle vurgulandı.
Son birkaç yılda Hepsiburada’nın odağında finansal disiplinin güçlendirilmesi, operasyonel yapının sağlamlaştırılması ve uzun vadeli stratejinin uygulanması yer aldı. Yönetim ve CEO arasında yapılan değerlendirmeler sonucunda, bu dönemin başarıyla tamamlandığı ve liderlik geçişi için doğru zamanın geldiği konusunda görüş birliğine varıldı. Sürecin, operasyonel sürekliliği ve icra momentumunu koruyacak şekilde ilerlemesi hedefleniyor.
Bu içeriğin devamı ve çok daha fazlası için giriş yapmanız gerekmektedir. Üstelik üyelik ücretsiz!








