E-Ticaret ahalisinin en bereketli, en umut bağladığı dönemi; bir anlamda satıcıların nefes aldığı ay olan Kasım’ı geride bıraktık… Bu yılki Kasım ayını nasıl bilirdiniz? denildiğinde E-ihracat rekorları dışında çok iyi şeyler söyleyeceğimizi sanmıyorum. Şimdi ise yeni yılın kapısında, şöyle bir durup “Nereye gidiyoruz?” diye düşündüğümüz o eşikteyiz.
Olumsuz konuşmayı da, yazmayı da sevmiyorum fakat gerçekler kapıyı çaldığında yokmuş gibi davranmak da kimseye fayda sağlamıyor. Kasım kampanyaları başlamadan önce, 63. bültende sizlerle şu satırları paylaşmıştım:
”Malum enflasyonu dizginlemek için baskılanan talep, artan maliyetler, şüphesiz E-Ticaret ahalisini de etkiledi. Buna bağlı olarak bu yıl platformların Kasım satışlarında (e-ihracat hariç) enflasyondan arındırılmış şekilde yapılacak hesaplamalarda...
Bu içeriğin devamı ve çok daha fazlası için giriş yapmanız gerekmektedir. Üstelik üyelik ücretsiz!



